Aplikácia MyFunds je dostupná pre existujúcich zákazníkov Franklin Templeton.
- Investori
- Poradcovia
Investori
Prečo si zvoliť MyFunds
Jednoduché sledovanie.
Sledujte svoje portfólio a výkonnosť fondu jednoducho.
Kedykoľvek, kdekoľvek.
Prezerajte si svoje investície kdekoľvek a na akomkoľvek zariadení.
Sledujte aktuálne informácie.
Dostávajte aktuálne informácie o svojich investíciách.
Šetrné k životnému prostrediu
Prejdite na dokumenty bez papiera a získajte k nim kedykoľvek prístup online.
Jednoduchá registrácia
Registrácia pomocou nášho sprievodcu je jednoduchá.
1
2
Na registráciu budete potrebovať svoju e-mailovú adresu. Okrem toho môžete potrebovať svoje Referenčné číslo klienta, občiansky preukaz, pas, daňové identifikačné číslo alebo vodičský preukaz.
3
Po overení svojho účtu získate prístup k novému ovládaciemu panelu.
Poradcovia
Prečo si zvoliť MyFunds
Prehľad o klientovi.
Vizuálny prehľad portfólia klienta a jeho podielov.
Kedykoľvek, kdekoľvek.
Prezerajte si svoju knihu obchodov v spoločnosti Franklin Templeton na jednom mieste.
Správy pripravené na stiahnutie.
Správy pripravené na stiahnutie, ktoré možno ľahko integrovať s vašimi vlastnými systémami.
Šetrné k životnému prostrediu
Prejdite na dokumenty bez papiera a získajte k nim kedykoľvek prístup online.
Jednoduchá registrácia
Registrácia pomocou nášho sprievodcu je jednoduchá.
1
Aplikácia MyFunds je dostupná pre existujúcich zákazníkov Franklin Templeton.
2
Budete potrebovať svoje Referenčné číslo klienta.
3
Po autentifikácii vášho účtu vás presunieme na nový ovládací panel.
Často kladené otázky
Máte ešte nejaké otázky?
Svoje Referenčné číslo klienta nájdete na pravidelnom výpise z fondu. Ide o jedinečné referenčné číslo, ktoré vám bolo pridelené ako zákazníkovi spoločnosti Franklin Templeton. Ak neviete číslo nájsť, kontaktujte miestny tím služieb klientom.
Aby sme zabezpečili prístup k informáciám o vašich investíciách a portfóliu v zabezpečenom prostredí, používame na overenie vašich informácií autentifikačnú metódu. Na validáciu a uchovávanie vašich informácií používame najpokročilejšie bezpečnostné servery. Viac informácií nájdete v našich zásadách ochrany osobných údajov.
Uistite sa, že ste svoje ID používateľa a heslo zadali správne a bez medzier.
Ak ste zabudli svoje ID používateľa alebo heslo alebo máte podozrenie, že vaše konto je zablokované, môžete využiť odkaz „Problémy s prihlásením?“, ktorý je k dispozícii v novom prihlasovacom rozhraní MyFunds.
Ak potrebujete ďalšiu pomoc, obráťte sa na miestny tím služieb klientom.
Uistite sa, že ste svoje ID používateľa zadali správne a bez medzier.
Jednorazový prístupový kód bude doručený na preferovaný spôsob kontaktu (e-mail alebo SMS) len po zadaní platného ID používateľa.
Ak očakávate, že jednorazový prístupový kód dostanete e-mailom, skontrolujte si aj priečinok s nevyžiadanou poštou.
Ak potrebujete ďalšiu pomoc, obráťte sa na miestny tím služieb klientom.
Prosíme, kontaktujte svoj miestny tím služieb klientom, ktorý vám ochotne pomôže.
Ak sme na vašu otázku neodpovedali, prosíme, kontaktujte svoj miestny tím služieb klientom, ktorý vám ochotne pomôže.
